Kerkbalans 2023 Kerkbalans 2023
Kerkbalans 2023 regelen op PC, laptop, tablet of smartphone.
Doet u ook mee?  Het levert gemak op voor uzelf en besparing van kosten voor de kerkelijke administratie.
In 2023 zal de Actie Kerkbalans plaats vinden van 14 januari tot en met 28 januari. Het thema van de actie zal zijn ‘Geef vandaag voor de kerk van morgen’.
Vele gemeenteleden hebben de afgelopen jaren het gemak ervaren van het regelen van Kerkbalans op hun PC of laptop (via SKG Collect) of op hun tablet of smartphone (via de Appostel app) . Via een zeer gebruiksvriendelijk systeem hebben zij eenvoudig digitaal hun toezegging en betaling(en) kunnen doen.
Heeft u begin dit jaar nog een schriftelijk toezeggingsformulier ingeleverd en wilt u in januari 2023 nu ook Kerkbalans op uw PC, laptop, tablet of smartphone regelen? Registreer u dan in het Digitale Portaal van de Protestantse Gemeente Ede. Dat kan als volgt:
-    Voor PC of laptop: Ga naar www.skgcollect.nl/136. Lees de tekst van het menu-onderdeel ‘Introductie’ en maak een account aan bij SKG Collect op de aangegeven wijze.
-    Voor tablet en/of smartphone: Download de Appostel app via de App Store (Apple) of Google Play (Android). Vul bij ‘Gemeente Koppelen’ in: ‘Digitaal Portaal Protestantse Gemeente Ede’ en registreer vervolgens een eigen account.
Gemeenteleden die zich registreren ontvangen in januari 2023 geen Kerkbalansenvelop meer, maar een e-mail met alle informatie over de Actie Kerkbalans 2023 en over de wijze waarop een toezegging kan worden gedaan.

E-mail adres nog juist?
Heeft u al een account bij SKG Collect en heeft u in de loop van dit jaar een nieuw e-mailadres gekregen? Wijzig dan uw e-mailadres in het Digitale Portaal van de Protestantse Gemeente Ede. Ga daarvoor naar www.skgcollect.nl/136 - Mijn account – Uw gegevens – Wijzigingsformulier. En/of wijzig uw e-mailadres in de Appostel app.
Geef het nieuwe e-mailadres ook door aan kb@protestantsegemeente-ede.nl

College van Kerkrentmeesters